Museum Rotterdam '40-'45 NU

In Museum Rotterdam ’40-’45 NU beleef je wat het betekend wanneer jouw stad gebombardeerd wordt. Hoe ziet je leven eruit als je daarna vervolgd en onderdrukt wordt?

In een 28 meter lange vitrinegalerij staan bijna alle objecten uit onze verzameling opgesteld. Er zijn wapens te zien en uniformen, maar ook alledaagse voorwerpen. Achter die soms doodgewone dingen steken vaak bijzondere verhalen.

Hier is alle praktische informatie over het Museum Rotterdam '40-'45 NU te vinden

Hier is alle toegankelijkheidsinformatie over het Museum Rotterdam '40-'45 NU te vinden

Het aanbod

Toegankelijk Museum brengt voor het Museum Rotterdam '40-'45 NU momenteel nog geen speciale programma's onder de aandacht. Wel bekijken we samen de mogelijkheden om de programmering toegankelijker te maken.

In de locatie aan de Coolhaven beleef je wat het betekent wanneer jouw stad gebombardeerd wordt. Hoe ziet je leven eruit als je daarna vervolgd en onderdrukt wordt?

Ontdek wat er in Museum Rotterdam '40-'45 NU te zien en te beleven is. Bekijk hier wat je van de tentoonstelling kunt verwachten.

Adres:
Coolhaven 375